February 15, 2017

My opinion #5


Em Portugal:
“Já tem cartão Continente?”. Mas É CLAAAARO que já tenho cartão Continente. Tenho cartão Continente, cartão Açores, cartão Madeira e mais quatrocentos e cinquenta e três cartões na minha carteira. Até me dói o braço, de tão pesada que está. Mas passe lá o cartão que um descontinho dá sempre jeito.

Na Noruega:
“Já tem a App do Rema1000?”. Já tenho a App do Rema1000, do Rema100, do Rema10 e mais duzentas e trinta e sete Apps no meu telemóvel. Não cabe mais, está a perceber??? Já nem posso tirar fotos porque a memória está cheia.

Amiguinhos do Continente, do Pingo Doce, do Rema1000 e do Meny: resolvam lá este problemazinho, está bem? Sem cartões nem Apps… Não seria muito mais simples fazerem os descontos diretos, uma pessoa pagava e ia à sua vidinha? Pensem nisso, sim?

Ass: Uma Bacalhau preguiçosa

- - - - -

In Portugal:

“Do you already have the Continente* card?”. OF COURSE I already have the Continente card. I have the Continente card, the Ocean card, the Island card, and four hundred and fifty three more cards in my purse. My arm actually hurts, because my purse is so heavy. But go ahead, just validate the card. Any discount is welcome.

In Norway:
“Do you already have the Rema1000 App?”. Yes, I already have the Rema1000 App, the Rema100 App, the Rema10 and two hundred and thirty seven more Apps in my phone. No room for more, ok?? I can’t even take pics anymore because the memory is so full!

My dear friends from Continente, Pingo Doce, Rema1000 and Meny marketing: could you please fix this? No cards, no Apps… Wouldn’t it be much simpler to have discounts right away, one pays and goes home happy again? Think about it, ok?

Ass: A lazy Bacalhau
*Continente=continent; one of the biggest supermarket chains in Portugal


No comments:

Post a Comment